Not known Factual Statements About دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

سرطان، بیماری های قلبی، آسم، ناهنجاری های جنینی و... عواملی هستند که ممکن است بر اثر مصرف کلر موجب ناراحتی افراد شوند.

تصفیه ی آب لوله کشی برای تولید آب آشامیدنی شامل حذف آلاینده ها از آب خام تصفیه نشده برای تولید آبی است که به اندازه کافی خالص و سالم برای مصرف انسان بدون هیچ گونه خطر کوتاه مدت یا طولانی مدت باشد و هر گونه اثر سو برای سلامتی نداشته باشد. به طور کلی، بیشترین خطرات میکروبی با نوشیدن آب آلوده به مدفوع انسان یا حیوانات از جمله پرندگان همراه خواهد بود. مدفوع که در خاک های زیر زمینی با آب شهری محلول میشود منبعی از باکتری های بیمازی زا، ویروس ها، پروتوزوهاها و کلمینت ها است. از بین بردن و تصفیه عوامل بیماری زای میکروبی از آب ضروری است. معمولا با استفاده از مواد شیمیایی همچون کلر، مواد جامد معلق، باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها، قارچ ها و مواد معدنی بیش از حد همچون آهن و منگنز از آب حذف میگردند. مواد جامد و مضر محلول در آب، آسیب بزرگی به سلامت چندین کشور توسعه یافته که کمتر به تکنولوژی تصفیه آب دسترسی دارند وارد مینماید.

کلیه دستگاه‌های تصفیه آب ارائه شده در مجموعه دماتجهیز دارای قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

نسبت به باقی دستگاه ها خوب و خیلی تمیز تصفیه میکنه،اما سرعت تصفیه پایین می باشد

ما به شما زمان تعویض هر فیلتر را یادآوری نموده و دستگاه شما را در سرویسهای دوره ای مناسب برای کاهش هزینه های ناشی از فرسودگی و تعمیرات دستگاه، سرویس مینماییم. زمان سرویس دستگاه های تصفیه آسا طبق جدول زیر میباشند :

همچنین زمان تعویض فیلتر توسط آسا اطلاع رسانی می‌شود و سعی بر این است که با کمترین هزینه سرویس دستگاه‌های مینروا در ایران انجام شوند، تا هزینه نگهداری دستگاه تصفیه آب برای تمام اقشار جامعه مقرون به صرفه و اقتصادی باشند.

خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت ضامن سلامتی شما است و هزینه ای که برای خرید آن پرداخت می نمائید، در واقع سرمایه گذاری شما برای سلامت خانواده خود می باشد. با خرید دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت و بی کیفیت پول خود را دور نریزید دستگاه تصفیه آب و با انتخاب صحیح، دستگاه تصفیه آب مناسب را در منزل نصب نمائید و از هزینه ای که پرداخت نموده اید خیالتان راحت باشد و هم اینکه از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده خود راضی باشید.

فیلتر شماره چهار ممبران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی، سطح سختی آب را کاهش داده و املاح بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی را حذف می‌کند. فیلتر تصفیه آب مرحله پنجم و ششم نیز به همان صورت که در مدل RO8_O2PLUS ذکر کردیم بو و طعم و رنگ آب را بهبود بخشیده و املاح معدنی مورد نیاز بدن انسان را به آب اضافه می‌نماید.

نصب و ارسال رایگان گارانتی طلایی بدون قید و شرط اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر ارائه محصولات درجه یک اورجینال دارای استاندارد جهانی بهداشت

این فیلتر دارای پساب فاضلاب است و پس از تصفیه املاح مضر آنها را به فاضلاب هدایت می‌کند و آب تصفیه شده نیز به تانک تصفیه آب مینروا خواهد رفت.

با توجه به مطالب ذکر شده، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امری لازم و ضروری است. چراکه از بروز بیماری های مختلف منتسب با مصرف آب آشامیدنی ناسالم، جلوگیری می‌نماید.

یعنی این آب برای جلوگیری از دیابت نیز موثر است. بسیاری از آزمایشات و تحقیقات دانشمندان ثابت کرده است که آب یونیزه یک روش بسیار مناسب برای کاهش سطح قند خون می باشد.

• مواد نگهدارنده ای مانند فلوراید که برای ماندگاری آب به بطری های آب معدنی افزوده می‌شود، از عوامل شیمیایی و بیماری زا محسوب می‌شود.

• فیلتر پست کربن: طعم و بوی آب آشامیدنی توسط این فیلتر از بین خواهد رفت.

Report this wiki page